Drie tips voor doeltreffende buitenreclame (reclamebord buiten prijzen)

Wil jij een overtuigende boodschap op je led reclamebord plaatsen? Wanneer je kiest voor buitenreclame zal je allereerst van veel verschillende voordelen profiteren. Deze jarenoude methode van promotie is altijd al bewezen effectief te zijn. Hoewel steeds meer bedrijven promoten, blijft deze communicatie-uiting van voordeel voor organisaties. Of men iedere dag dezelfde weg naar de supermarkt aflegt of dezelfde drukke snelweg naar kantoor berijdt. Indien je aanwezig bent met je led lichtbak of digitaal reclamebord zal je toonbaar aanwezig zijn en zal dit leiden tot betere naamsbekendheid van je product of je organisatie. Om ervoor te zorgen dat je de beste resultaten behaalt, kan je gebruik maken van onderstaande tips (reclamebord buiten prijzen).7

Wees kort en bondig

Wanneer personen je reclamebord in een flits passeren is het van belang dat je in korte tijd een goede indruk maakt. Deze indruk maak je niet wanneer je enorme lappen tekst op je bord hebt staan. Hoewel je zoveel mogelijk informatie over je fantastische bedrijf, product of dienst kwijt wilt bewijst dit niet haar voordelen. Zorg er juist voor dat je, door zo weinig mogelijk woorden te gebruiken, zo krachtig mogelijk overkomt. Op deze manier kunnen passanten in een oogopslag zien wat je bedoelt, wat je wilt en welke meerwaarde de boodschap hen biedt.

Combineer je tekst met relevant beeld

Ten tweede is beeld ook van groot belang voor je boodschap. Zorg dat je goed nadenkt over het beeld, zodat deze naadloos aansluit op de tekst of deze zelfs versterkt.

Welk voordeel krijgt de klant? (reclamebord buiten prijzen)

Als derde tip is het van belang dat je de tekst aansluit op de doelgroep. Zorg dat je het voordeel van de klant te allen tijde rijmt met de tekst op je reclamebord (reclamebord buiten prijzen) en profiteer van de vele voordelen.